V našem programu komlexní péče o zákazníky jsou služby na prvním místě. Dodávka techniky či insta- lace software je čistě jednorázová záležitost, ale zajištění bezproblé- mového provozu je daleko důleži- tější a náročnějsí.
V dnešní době je největším problémem poškození dat či části systému různými viry, technickou závadou, lidským faktorem nebo cílený či náhodný útok z internetu.
Zajišťujeme
stálý dohled nad technikou kontrola firewallu jednou denně automatická záloha konfigurace
konzultace po telefonu
řešení problémů za zakazníka s providery
zapůjčení náhradní techniky v případě problémů
24/7 dostupnost služeb správa a údržba mailů správa a údržba domén 2 řádu programování webových aplikací na přání
Dohled nad firemními zákazniky se řadí do několika skupin. Liší se to počtem jednotlivých PC stanic, velikosti sítě, OS na PC stanicích, apod...
U každého firemního zákazníka provádíme analýzu, konzultaci, navrhneme řešení a vytvoříme individuální nabídku.